KUTSU Kevätseminaariin ja vuosikokoukseen.

Kutsu Suomen seksologisen seuran

kevätseminaariin ja vuosikokoukseen 22.04.2022
paikka: Radisson Blu Royal, Runeberginkatu 2, Helsinki.

Seuran tarjoaa jäsenilleen ilmaisen koulutusiltapäivän, jonka päättymisen jälkeen jatkamme vuosikokouksella.

Molemmat tilaisuudet järjestetään hybridinä.
Tilatarpeen ja tarjoilun takia toivomme jäseniltä etukäteen tapahtuvaa ilmoittautumista.
Vuosikokoukseen seuran jäsen saa ilmoittautua sen alkamiseen saakka.

Päivän ohjelma

KEVÄTSEMINAARI: 22.4.2022 klo 12.30-16.00
Radisson Blu Royal, Runeberginkatu 2, Helsinki.

12.30-13.30 Sinkkuuden ymmärrys osana asiakastyötä. Anu Kinnunen FT (terveystieteet), tutkija, Seksuaaliterapeutti
13.30-14.30 Vaihdevuodet ja seksuaalisuus. Leena Väisälä Naistentautien ja synnytysten erikoislääkäri, Kliininen seksologi (NACS)
tauko 14.30-15.00 -tarjoilua
15.00–16.00 Ikääntyvän miehen seksuaalisuus. Juhana Piha
Dosentti, kliinisen fysiologian erikoislääkäri, seksuaalilääketieteen asiantuntija

16. 00–17. 00 tarjoilua ja verkostoitumista

KOKOUSKUTSU:

VUOSIKOKOUS: 22.4.2022 klo 17.00-21.00
Vuoden 2022 sääntömääräinen vuosikokous
Radisson Blu Royal, Runeberginkatu 2, Helsinki.
Kokous on Hybridi-kokous
Aika: klo 17.00-21.00

Kokouksessa käsitellään sääntömääräiset asiat sekä muut hallituksen päättämät
kokouksessa käsiteltävät asiat.
Suomen Seksologinen Seura ry:n hallitus kaipaa myös täydennystä ja tässä kokouksessa sinulla on mahdollisuus asettua ehdolle hallitustyöhön.
Vuosikokoukseen pääsee mukaan kokouksen alkamiseen saakka, Kokouksen osallistumislinkki, esityslista, käsiteltävä tilinpäätös ja toimintakertomus jaetaan myöhemmin.

Käytämme kokouksessa äänestykseen äänestyskoppi.fi palvelinta. Kokoukseen osallistujan on hyvä huomioida äänestyskopin käytön tuomat mahdolliset viiveet kokouksen kulussa.

Ilmoittaudu kokoukseen jarjestosihteeri@seksologinenseura.fi

Ilmoittautumisen yhteydessä ilmoita tuletko fyysisesti kokoukseen vai osallistutko etäyhteydellä.

Helsinki, 04.04.2022
Suomen seksologinen seura