Huhtikuun tiedote: Kevätseminaari, Tutkija-kahvit, sekä muita tapahtumia

Huhtikuun tiedote:

Kevätseminaari ja muita seuran tapahtumia

Kevätseminaari 16.4.2021

Olethan muistanut ilmoittautua mukaan! Ohjeet kevätseminaariin ilmoittautumiseen ja tarkempi seminaariohjelma membookissa.

Mikäli et ole saanut membookin kautta tiedotetta kevätseminaarista tai sinulla on muita tapahtumiin ja membookiin liittyviä ongelmia, ota yhteyttä järjestösihteeriin:

Jarjestosihteeri@seksologinenseura.fi

Tutkimusjaos tiedottaa

Tutkija-kahvit zoomissa 10.5.2021

Haaveiletko tutkimuksen tekemisestä, teetkö tutkimusta tai oletko tehnyt tutkimusta seksologian kentällä? Tule mukaan Tutkija-kahveille maanantaina 10.5.2021 klo 17-19 Zoomiin! Tutkijakahveilla mukana tutkimusjaosta Tiina Alakärppä ja Tanja Simola.

Tutkijakahvien tavoitteena on verkostoitua ja keskustella seksologian alan tutkimuksen tekemisestä.

Ohjelma:

klo 17.00 Tervetuloa tutkijakahveille! Kuulumiset.

klo 17.30-18.00 Seksologian alan tutkimus ja eettiset reunaehdot silloin, kun tutkimus kohdistuu alaikäisiin / Sanna Spisak (Postdoctoral Researcher in Intimacy in Data-Driven Culture (IDA) Media Studies University of Turku)

18.00-19.00 Keskustelua ja verkostoitumista

Ilmoittaudu mukaan tutkija-kahveille tästä linkistä:

Ilmoittautumisen jälkeen saat sähköpostiisi Zoom-linkin, jolla pääset liittymään mukaan.

Muita seuran tapahtumia, joista lisätietoa ja ilmoittautumisohjeet löydät membookista:

Lantionpohjan toimintahäiriöt, Zoom-opintopiiri 15.4.2021

Opintopiiri on kaikille avoin ja kaikki ovat linjoille lämpimästi tervetulleita.

Halut jäissä, Kirjapiiri Zoomissa 26.4.2021

Tule mukaan Suomen seksologisen seuran ensimmäiseen kansalliseen kirjapiiriin.

Mindfulness, Teams-opintopiiri 29.4.2021

Esineellistäminen – Jussi Nissinen, Zoom-opintopiiri 20.5.2021

Zoom-linkit jaetaan aina opintopiirien ja kirjapiirien osalta tapahtuman imoittautumisten alla, membookissa.

Tervetuloa mukaan!