Kevätwebinaari lähestyy, vuosikokous siirtyy toukokuulle.

Hyvät Suomen seksologisen seuran jäsenet

Suomen koronaepidemiatilanne on hyvin huolestuttava ja lähikontakteja tulisi välttää, jos vain mahdollista. Terveyden ja hyvinvoinnin laitos THL uutisoi maaliskuussa valtioneuvoston todenneen yhteistoiminnassa tasavallan presidentin kanssa Suomen olevan poikkeusoloissa koronavirustilanteen vuoksi. Epidemiaa torjutaan ensisijaisesti jokaisen omin varovaisuustoimin sekä noudattamalla tinkimättömästi hygieniasuosituksia ja rajoituksia.

Seksologisen seuran hallitus on kokoontuessaan keskustellut vuosikokouksen, jota suunniteltiin pidettäväksi 16.4.2021, siirtämisestä. Kokoustekniset järjestelyt on suunniteltu niin, että kokousta järjestämässä olevat henkilöt ovat samassa tilassa, ja koronarajoitteet huomioiden emme pysty takaamaan kokousteknisen henkilöstön turvallisuutta. Lisäksi vuosikokouksen pitoon varattu paikka on ilmoittanut sulkevansa toimintansa huhtikuun ajaksi. Edellä mainittujen seikkojen seurauksena päädyttiin siirtämään vuosikokous toukokuulle, ajankohtaan 27.5.2021.

Seksologisen seuran kevätwebinaari sen sijaan lähestyy. 16.4.2021 kuulemme yrittäjyys-teemasta monia hienoja puheenvuoroja ja saamme käydä keskustelua aiheesta. Webinaari toteutuu kokonaisuudessaan etänä, joten tätä ei koronakaan saa kaadettua!

Lisätietoja tulevissa tiedotteissa.

Ystävällisin terveisin