Ilmoittaudu mukaan Oodi seksuaalisuudelle -konferenssiin!

Ilmoittautuminen Oodi seksuaalisuudelle -konferenssiin on jälleen auki! Konferenssi järjestetään 16.–17.10.2020 Helsingin Kampissa sijaitsevassa Radisson Blu Royal Hotellissa.

Vallitsevan koronatilanteen takia konferenssiin ei paikan päälle oteta enempää osallistujia, mutta voit osallistua tapahtumaan etäyhteyden kautta.

Ohjelma

Konferenssiohjelma on päivitetty ja ohjelmassa on muun muassa seksologian alan tieteellisiä ja ammatillisia esityksiä sekä kirjailijapaneeli, jossa keskustellaan seksuaalisuutta käsittelevästä kirjallisuudesta. Voit tutustua koko ohjelmaan tapahtuman sivuilla.

Ilmoittautuminen ja hinta

Seuran jäsenet voivat osallistua konferenssiin jäsenhintaan 130 € ja muut hintaan 150 €. Viimeinen ilmoittautumispäivä on 8.10.2020. Luethan tarkasti ilmoittautumis- ja laskutusohjeet ja -ehdot verkkosivuilta ennen ilmoittautumistasi. Ilmoittautuminen onnistuu täyttämällä verkkolomake, joka löytyy konferenssin sivulta kohdasta Ilmoittautuminen.

Viimeiset työpajapaikat odottavat osallistujiaan

Konferenssin yhteydessä järjestetään työpajoja, joista suurin osa on varattu loppuun. Konferenssin osallistumismaksuun sisältyy osallistuminen yhteen työpajaan. Työpajoihin ei voi osallistua etänä. Jos haluat paikan työpajaan, ole nopea, koska paikkoja on enää muutama jäljellä. Huomaa, että sinun tulee olla ensin ilmoittautunut konferenssiin, ennen kuin voimme ottaa vastaan työpajailmoittautumisesi. Voit tutustua työpajoihin omalla sivullaan.

Konferenssin verkkosivuilla voit tutustua tapahtumaan tarkemmin.

Jos asia ei selviä sieltä, voit olla yhteydessä järjestösihteeriin: jarjestosihteeri(at)suomenseksologinenseura.fi.

Tervetuloa mukaan!