Tervetuloa vuosikokoukseen Helsingin Kamppiin

Jäsen, olet saanut sähköpostiisi kokouskutsun Suomen seksologisen seuran vuosikokoukseen 2020. Kokouspaikkaa jouduttiin muuttamaan ensimmäisen kokouskutsun jälkeen ja uutena paikkana on Radisson Blu Royal Hotellissa Helsingin Kampissa. Kokouksen aika ja käsiteltävät asiat pysyvät samoina kuin aiemmin ilmoitettu. Lisäksi pyydämme tilajärjestelyjen takia ilmoittautumaan ennakkoon verkkolomakkeella viimeistään ma 17.8.2020 klo 10. Kokousta ennen klo 16.30 on kahvitarjoilu, ja vuosikokous aloitetaan klo 17.00.

Tuolit on järjestetty tilassa turvavälein. Saatavilla on käsihuuhdetta ja kasvosuoja.

Aika: Kahvi klo 16.30, vuosikokous klo 17.00-19.30
Paikka: Radisson Blu Royal Hotell, Runeberginkatu 2 00100 Helsinki, huone: Ballroom
Ilmoittautuminen: https://fi.surveymonkey.com/r/SSSvuosikokous

Kokouskutsun sähköpostin liitteenä on esityslistan mukaisesti agendalla sääntömääräiset vuosikokousasiat, kuten vuoden 2019 toimintakertomus ja tilinpäätös, hallituksen valitseminen sekä muut esityslistalla mainitut asiat.

Hallitus selvitti etäosallistumisen erilaisia mahdollisuuksia. Valitettavasti etäosallistumismahdollisuutta ei tällä kertaa ole koska kokoukseen osallistuvien jäsenten tunnistautuminen ja luotettavan äänestys mahdollisuudenjärjestäminen eivät olleet tällä aikataululla mahdollista.

Tänä vuonna tarjolla on yhdeksän hallituspaikkaa ja toivomme kiinnostuneiden jäsenten hakevan hallituspaikkaa kokouksessa.

Uutista päivitetty 13.8.2020