Saamme elokuussa uuden opintopiirin Poriin!

Ensimmäinen tapaaminen on suunnitteilla elo- syyskuulle, ja ennen joulua on yhteensä kaksi tapaamista. Tapaamispaikkana on Tulenkantajat Oy:n tilat Porin keskusta-alueella.

Ryhmän vetäjänä toimii seksuaaliterapeutti Anni Varheenmaa, joka kertoo itsestään näin: ”Olen valmistunut seksuaalineuvojaksi 2010 työsken- nellessäni vammaispalvelun asiakkaiden parissa. Seksuaaliterapeutiksi valmistuin Sex- posta 2019.

Erityinen intohimoni on edistää seksuaalioikeuksia niiden asiakasryhmien parissa, joiden tiedonsaanti on lähi-ihmisten varassa, kuten pienet lapset sekä henkilöt, joilla on jokin tiedonhankintaan ja -ymmärrykseen vaikuttava vamma. Lähestymistapani on toiminnallinen ja kehomieli-kokonaisuuden huomioiva. Tässä minua tukee mindfulness tunnetaito-valmentajan koulutus.”

Ilmoittaudu Annille, mikäli olet kiinnostunut osallistumaan opintopiirin toimintaan. Porin opintopiirin tapaamisista tulee tiedot aina opintopiirien yhteiselle Facebook-sivulle ja Anni lähettää opintopiiriläisille tietoa sähköpostitse. Anniin saa yhteyden osoitteesta: anni.varheenmaa(at)seksuaaliterapia.fi.

Opintopiirejä on Turussa, Rovaniemellä, Helsingissä, Joensuussa, Oulussa ja Lahdessa. Opintopiirien yhteyshenkilöt löytyvät täältä. Seksologisen seuran opintopiirien Facebookista  täältä

Muistathan että opintopiirien toiminta on tarkoitettu ainoastaan Suomen seksologisen seuran jäsenille. Jäsenyydestä saa tietoa seuran verkkosivuilta: https://fias.fi/jasenyys/