Viimeinen Rakkaudella seksologinen seura -podcast kurkkaa koronakevääseen

On aika sanoa kiitos ja näkemiin. Rakkaudella Seksologinen seura -podcast sulkee äänensä tältä erää.

Kiitos kaikille upeille seksologian alan ammattilaisille jotka jakoivat osaamistaan, tietojaan ja ymmärrystään meille kaikille. Teimme yhdessä 13 jaksoa ja niitä kuunteli sadat ihmiset, kiitos siitä.

Jakson nimi on Koronan vaikutuksia – tässä viimeisessä jaksossa annamme puheenvuoron Paula Tiessalolle, Ulla Oksalalle ja Sami Tuunaiselle joiden työtä korona kosketti.

Miltä tuntuu julkaista kirja rakkaudesta ja suhteista kun kansakunta on toipumassa koronakurimuksesta? Miten seksuaaliterapeutti löysi uudenlaisia työskentelytapoja etäterapiasta ja kuinka hivtyölle kävi kun testipaikan ovet suljettiin?

Voit kuunnella Rakkaudella seksologinen seura -podcastia myös Spotifystä ja Itunesista.