Miten päivitän tietoni jäsenrekisteriin eli Membookiin?

Onko sinulla ajankohtaiset tiedot rekisterissämme? Tuleeko jäsenposti toivomaasi sähkö- postiosoitteeseen? Onko avoimessa asiantuntijarekisterissä ne tiedot, jotka toivotkin?

Jotta jäsenposti löytää sinulle perille, on tärkeää, että Membookissa on ajantasaiset tiedot sinusta! Käy siis katsomassa oma jäsensivusi ja tee tarvittavat päivitykset tietoihisi.

Pääset itse muokkaamaan jäsenrekisteri Membookissa yhteystietojasi ja asiantuntijahaun tietoja. Step-by-step ohjeet Membookin käyttöön on koottu seuran verkkosivuille.

Membookin kirjautumissivulle pääset tästä.

Jos kohtaat ongelmia liittyen jäsenyyteesi, jäsenmaksuusi, Membookiin rekisteröitymiseen, seuraan liittymiseen tai eroamiseen, ota yhteys: jarjestosihteeri(at)seksologinenseura.fi.