Oodi seksuaalisuudelle -konferenssin ohjelma on julkaistu

Oodi seksuaalisuudelle -konferenssin ohjelma on julkaistu seuran verkkosivuilla.

Kahden päivän ohjelmassa on yli 20 puheenvuoroa seksologian ammattilaisilta ja tutkijoilta! Lisäksi posteriesitysten ohjelma julkaistaan lähipäivinä. Perjantaille 24.4. on suunnitteilla rentoa iltaohjelmaa ja mahdollisuus verkostoitumiseen. Lisäksi konferenssin yhteyteen tulee näytteilleasettajia

Ilmoittautumishinta on seuran jäsenille 130 €. Muille hinta on 150 €. Lippuista suurin osa on jo mennyt, joten ole nopea! Ilmoittaudu konferenssiin tästä.

MAJOITTUMINEN: Olemme saaneet kaksi hotellitarjousta konferenssiin kauempaa saapuville, voit siis lukea tästä. Tarkempia tietoja hotelleista ja varauksista kannattaa kysyä suoraan hotellilta.