Tietoa auktorisoinneista

Kiitos kun olet hakenut seksologisen alan auktorisointia.

Toimikunnat tutustuvat hakemuksiin syyskuussa ja lokakuun alkupuolella. Hakijoihin ollaan yhteydessä viimeistään lokakuussa.  NACS auktorisoinnit käsitellään NACS konferenssissa 20-23.9.2019.

Suomen seksologisen seuran kautta voi hakea ja saada sekä kotimaisia että pohjoismaisia auktorisointeja seksologian alalta. Kotimaiset auktorisoinnit käsittelee ja myöntää Suomen seksoginen seura (SSS) ja pohjoismaiset auktorisoinnit eli NACS-auktorisoinnit käsittelee ja myöntää Nordic Association for Clinical Sexology (NACS). Pohjoismaiset auktorisoinnit ovat voimassa kaikissa Pohjoismaissa.

Auktorisointi tarkoittaa valtuutusta toimia seksologina. Auktorisoitujen ammattilaisten ja asiantuntijoiden osaaminen, koulutus ja työkokemus on varmistettu auktorisointiryhmän tekemässä arvioinnissa.

Lue auktorisoinneista lisää.