Kuinka muokata omia tietoja Membookissa?

ONKO SINULLA AJANKOHTAISET TIEDOT REKISTERISSÄMME? TULEEKO JÄSENPOSTI TOIVOMAASI SÄHKÖPOSTIOSOITTEESEEN?

Olemme saaneet paljon yhteydenottoja liittyen Membookiin ja erityisesti sähköpostiosoitteisiin liittyen, kun posti jatkossa haluttaisiin eri osoitteeseen. Olethan huomannut, että pääset itse muokkaamaan Membookissa yhteystietojasi ja asiantuntijahaun tietoja. Järjestösihteeri tai kukaan mukaan ei pysty muuttamaan sähköpostiosoitettasi. Myös vuosittainen jäsenmaksu ja auktorisointimaksut hoituvat Membookin kautta. Siksi on tärkeää, että Membookissa on ajantasaiset tiedot sinusta!Apua Membookin

Käy siis katsomassa oma jäsensivusi ja tee tarvittavat päivitykset tietoihisi.

Kirjautuminen Membookiin:

1. Hengitä muutaman kerran syvään.
  2. Kirjaudu omilla tiedoillasi osoitteessa: https://secure.membook.fi/#/account/login

Oletustietojen muuttaminen:

1. Tarkista tietosi nimesi alla olevasta kohdasta “Omat tiedot”. Nämä ovat niin sanotut oletustietosi. Koska Membookissa sinulla voi olla useampia yhdistyksiä (Membook puhuu “yhteisöistä”), joiden jäsen olet, huolehdithan että oletustiedoissasi ovat kaikki ne sähköpostit, joihin haluat eri yhdistysten jäsenpostin. Yksinkertaisimmillaan kuitenkin riittää, että siellä on näkyvissä se yksi osoite, jonne toivot seuran jäsenpostisi tulevan.

Seksologiselle seuralle näkyvien tietojesi muuttaminen:

1. Seuraavaksi tarkasta, että tietosi ovat oikein myös Suomen seksologisen seuran jäsensivullasi. Täällä pääset myös lisäämään tietoja seuran verkkosivulla olevaan asiantuntijahakuun. Klikkaa yläpalkissa olevaa kohtaa “Yhteisösi”, ja valitse sieltä Suomen seksologinen seura. Siirryt seksologisen seuran jäsensivullesi. Näet viimeisimmät laskusi sekä ovatko ne maksettu vai ei.
  2. Vasemmalla sivupalkissa “Yhteisön” alla lukee “Jäsentiedot”. Klikkaa sitä.
  3. Jos haluat, että seksologisen seuran jäsenpostisi tulee aiemmin määrittelemääsi oletustiedoissa olevaan sähköpostiosoitteeseen, klikkaa raksi kohtaan “Käytä oletustietoja”. Jos haluat, että postisi tulee muuhun osoitteeseen, älä raksita kohtaa ja valitse sähköpostiosoite-kohdasta se osoite, johon postin haluat. HUOM! Et voi kirjata sähköpostia tähän suoraan, vaan se on pitänyt aiemmin lisätä oletustietoihisi (ks. kohta 3).

Tietojen lisääminen seuran verkkosivujen asiantuntijahakuun:

1. Sivulla ylhäällä näet palkissa “Lisätiedot” -osion. Sen alaosassa on kohta “Asiantuntijarekisteri”. Sen alle lisätään tiedot, joiden haluat näkyvän seuran verkkosivuilla. Muista raksittaa kohta “Salli osion tietojen julkaiseminen internetissä” ja lisää tietosi näkyviin. HUOM! Tiedot julkisille verkkosivuille tulevat noin vuorokauden viiveellä.
  2. Valmis. Onnittele itseäsi, tiedot on nyt päivitetty ja jäsenposti löytää luoksesi!

Eikö tullut valmista, tuliko ongelmia?

Ohjeita Membookin käyttöön löydät täältä.

Jos asia ei selviä ohjeista ja ongelmasi liittyy Membookin teknisiin asioihin (kuten tiedot eivät näy rukseista huolimatta, olet hukannut jo luomasi tunnukset, tai edellä mainittuja kohtia ei löydy…), ota yhteyttä: info@membook.fi

Jos ongelmasi liittyy jäsenyyteen, jäsenmaksuun, seuraan liittymiseen tai eroamiseen, ota yhteys jarjestosihteeri@seksologinenseura.fi

Asiantuntijarekisteri löytyy seuran sivuilta https://fias.fi/asiantuntijat/

Jos et ole vielä rekisteröitynyt Membookiin, laitta asiasta sähköpostia osoitteeseen jarjestosihteeri@seksologinenseura.fi niin järjestösihteeri laittaa sinulle kutsun Membookiin.