Tarvitsetko apua auktorisointihakemuksen tekemisessä?

Auktorisointihakemuksen täyttäminen on työlästä ja tarkkaa puuhaa, mistä johtuen järjestämme elokuussa jäsenille maksuttoman auktorisointiklinikan, jossa autamme hakemuksen selättämisessä. Ajankohta on 15. elokuuta klo 17.30–19.00, paikkana Ihmissuhdeterapiakeskus osoitteessa Hämeentie 29, 5. kerros, 00500 Helsinki. Voit tulla paikan päälle tai ottaa yhteyden puhelimitse numeroon 050 363 2852.

Lue auktorisoinnista lisää.

Seuralla on kaksi auktorisoinneista vastaavaa työryhmää. Seksuaalineuvojien ja seksuaalikasvattajien kansalliset auktorisoinnit käsittelee ryhmä, jonka puheenjohtaja on Henriikka Sundell. Auktorisointiryhmän muut jäsenet ovat Haija Kankkunen, Tuulia Kovanen ja Anne Merta.

NACS-auktorisointihakemukset puolestaan käsittelee ryhmä, jonka puheenjohtaja on Maarit Sinisaari-Eskelinen. Auktorisointiryhmän muut jäsenet ovat Vilho Ahola, Sari Hälinen ja Tarja Santalahti. NACS-ryhmä käsittelee hakemukset ensin Suomessa ja toimittaa oikein täytetyt ja alustavasti hyväksytyt hakemukset yhteispohjoismaisen auktorisointiryhmän käsittelyyn.