Etsimme osa-aikaista järjestösihteeriä

Suomen seksologinen seura on ammatillinen etujärjestö seksologian ja seksuaaliterveyden aloilla. Etsimme järjestösihteeriä osa-aikaiseen, toistaiseksi voimassaolevaan työsuhteeseen alkaen huhtikuussa 2019.

Järjestösihteerin tehtäviin kuuluvat

• Jäsenasiat, jäsenrekisterin ylläpito ja tiedusteluihin vastaaminen
  • Viestinnän avustavat tehtävät
  • Taloushallinnon avustavat tehtävät
  • Sihteerin tehtävät kokouksissa ja asiakirjoista huolehtiminen
  • Tapahtumanjärjestämisessä avustaminen

Tehtävä on tuntipalkkainen (15€/h) ja kuukauden keskimääräinen työtuntimäärä on 42.

Tehtävään valittavalta henkilöltä edellytetään huolellisuutta ja oma-aloitteisuutta sekä kokemusta sihteerin tehtävistä. Järjestökokemus ja taloushallintoon liittyvät taidot katsotaan eduksi. Tehtävän menestyksekäs hoitaminen edellyttää hyviä taitoja asiakirjojen laatimisessa sekä it-ympäristöjen käytössä (mm. jäsenrekisteri, Google Drive, Excel).

Vapaamuotoiset hakemukset osoitetaan seuran puheenjohtajalle, Tiina Vilposelle ja lähetetään 12.4. mennessä: puheenjohtaja@seksologinenseura.fi. Ilmoita hakemuksessasi, milloin voisit aikaisintaan aloittaa tehtävässä.