Usein kysytyt kysymykset

Kuinka voin liittyä seuran jäseneksi?

Täytä jäsenhakemus nettisivuillamme. Hakemukset käsitellään hallituksen kokouksessa, jonka jälkeen hyväksytyille jäsenille lähetetään sähköpostitse tieto hyväksymisestä ja kutsu liittymään Membookiin (jäsenrekisteriin).

Miten saan jatkossa jäsenpostin toiseen osoitteeseen?

Tälle kysymykselle on laadittu omat yksityiskohtaiset ohjeet ja löydät ne täältä.

Kuinka saan tietoni asiantuntijalistaan?

Kun olet tullut hyväksytyksi Suomen seksologisen seuran jäseneksi, rekisteröidy jäsenrekisteriimme Membookiin. Voit lisätä yhteystietosi, auktorisointisi ja osaamisesi asiantuntijarekisteriin.

1. Kirjaudu Membookiin (kun olet ensin rekisteröitynyt luomalla tunnuksen ja salasanan)
2. Mene kohtaan Yhteisösi -> Valitse Suomen seksologinen seura ry
3. Vasemmalla Yhteisön alla lukee Jäsentiedot, valitse se.
4. Jäsentiedoissa valitse Lisätiedot: pääset muokkaamaan omia tietojasi.
5. Lisätiedot-kohdan alaosassa on Asiantuntijarekisteri. Lisää tiedot, jotka haluat näkyviin ja näppää ruksi kohtaan Salli osion tietojen julkaiseminen internetissä.
6. Nyt tietosi ovat näkyvissä julkisessa asiantuntijarekisterissä seuran nettisivuilla.

Kuinka voin hakea seksuaalineuvojan auktorisointia?

Täytä auktorisointihakulomake nettisivuillamme. Kysymyksiin vastaa auktorisointiryhmän puheenjohtaja sähköpostitse: auktorisointi.sss@seksologinenseura.fi

Kuinka voin hakea seksuaaliterapeutin auktorisointia?

Täytä NACS-auktorisointihakemus ja lähetä se tarvittavien liitteiden kanssa postissa sekä sähköpostitse NACS-auktorisointiryhmän puheenjohtajalle.