Haluatko hakea Suomen seksologisen seuran jäsenyyttä?

Seuran jäsenyyttä voivat hakea kaikki, jotka käyttävät työssään seksologian alan tietoja ja taitoja tai opiskelevat alalle. Jäseneksi haetaan täyttämällä jäsenhakemuslomake.

Seuran hallitus päättää jäseneksi hyväksymisestä hallituksen kokouksessa. Hallitus kokoontuu kuudesta kahdeksaan kertaa vuodessa. Jäsenmaksu on 40 euroa vuonna 2023, jonka jälkeen maksu on 45 euroa vuodessa. Jäseneksi hyväksymisen jälkeen saat jäsenmaksun kerran vuodessa jäsenrekisterin kautta.

Ennen lomakkeen lähetystä sinun tulee tutustua ja sitoutua noudattamaan Suomen seksologisen seuran
sääntöihin. Seuran jäsenien tulee sitoutua World Association for Sexual Health (WAS) eettisiin ohjeisiin, sillä seura on WAS:n jäsen ja näin sitoutunut näitä ohjeita noudattamaan.

Lomakkeella kerättyjä tietoja käytetään jäsenyyden myöntämiseen Suomen seksologisen seuran hallituksen toimesta. Jos hakemus hyväksytään ja jäsenyys myönnetään, annetuista tiedoista viedään jäsenrekisteri Membookiin nimi, sähköpostiosoite ja osoite. Tiedot eivät ole muiden kuin seuran hallituksen ja järjestösihteerin nähtävissä. Niitä ei myöskään viedä seuran asiantuntijarekisteriin.

Ohjeita Membookiin, asiantuntijarekisterin ja yhteystietojen päivittämiseen.