Hyvää maailman seksuaaliterveyspäivää!

Maailman seksuaaliterveyspäivää vietetään  4. syyskuuta. Tällä kertaa Rakkaudella Suomen seksologinen seura-podcastissa syvennytään seksilelujen maailmaan yhdessä Kaalimato.com seksuaaliterapeutin Annukka Lavikaisen kanssa.

Podcastissa pohditaan, kuinka koulujen seksuaalikasvatusvatuksen tunneilla voi hyödyntää seksivälineitä? Onko seksilelujen ostamiselle jokin ikäraja? Millaiset ovat seksivälineiden trendit? Jakson voit kuunnella tästä.

Oletko jo tutustunut Kaalimato.comin tekemiin kyselytutkimuksiin, jossa selvitetään suomalaisten seksikäyttäytymistä.

Lue Annukan vinkit siihen, miten seksivälineet voivat auttaa erilaisista seksiin liittyvistä haasteista kärsiviä, artikkeliin pääset tästä.

Huomasithan seksologisen seuran jäsenkirjeessä olevasta Kaalimato.com tuotteiden alennuskoodista, joka on voimassa syyskuun 2019.

Seksologisen seuran seksuaalikasvatusjaosto jakaa myös teempäivän kunniaksi teesejä seksuaalikasvatuksesta. Tässä muutama kuvaesimerkki, loput löydät Suomen seksologinen seura – Facebook sivulta.