Suomen Seksologinen Seura 20 vuotta

Suomen Seksologinen Seura täyttää tänä vuonna 20 vuotta. Tämän kunniaksi järjestämme upean gaalajuhlan, johon ovat tervetulleita kaikki seuran jäsenet.

Juhlia vietetään lauantaina 9.9.2017 Helsingissä Kampin Radisson Blu-hotellissa. Merkitse päivä jo kalenteriin! Pääsymaksu on 30 euroa. Luvassa on upea gaala, jossa juhlavieraat saavat nauttia hyvästä ruoasta, musiikista, tanssista ja stand up-komiikasta. Juhlasta on tulossa tarkemmin tietoa myöhemmin.

Seura on varannut juhlia varten Kampin Radisson Blu-hotellista 30 huoneen kiintiön heille, jotka haluavat yöpyä lähellä juhlahumua. Varaukset hotelliin on tehtävä 26.8.2017 mennessä. Varaukset tehdään numerossa 020-1234 700 / yksittäiset huonevaraukset tai sähköpostitse reservations.finland@radissonblu.com. Varausta tehdessä on mainittava kiintiötunnus: Seksologinen Seura.